Kişiye/Firmaya özel baskılı ürünler için, cayma hakkı ve iade imkanı bulunmamaktadır!
Siparişinizin baskı kalitesinden memnun kalmamanız halinde, siparişinizi kargodan teslim almanızı takip eden 7 gün içerisinde müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Siparişiniz ile ilgili talebiniz üzerine, Üretim sorumlularımız en geç 2 iş günü içerisinde sizinle irtibata geçerek, ürüne ait fotoğraf ve diğer gerekli bilgileri ve gerekli görmesi halinde ürünün incelenmek üzere tarafımıza gönderilmesini isteyecektir. Kalite Kontrol ekibimiz tarafından yapılacak detaylı inceleme sonucunda, üretimden kaynaklı bir hata bulunması durumunda, siparişiniz yeniden basılacak ve karşı ödemeli olarak adresinize gönderilecektir.
https://bitonbaski.com.tr yalnızca reklam ajansları ve matbaalara toptan satış yapmaktadır. Fiyatlarımızın TOPTAN ve / veya PERAKENDE satışlarımız ELDEN TESLİM fiyatlar olmasından dolayı, üretimden kaynaklı olabilecek hatalar nedeni ile ÜCRETSiZ olarak yeniden basılan ürünlerin ( geliş-gidiş ) kargo ücreti alıcıya aittir ve https://bitonbaski.com.tr tarafından KARŞILANMAZ.
iade İşlemleri
Üretim hatalarından kaynaklanan iade işlemleriniz için, ürünü Kargo ile Murad Reklam - Mareşal Fevzi Çakmak Cad. 4.Sokak No:36 Bahçelievler / İSTANBUL adresine kargo ücretini ödeyerek göndermeniz gerekmektedir.
Ürünün iade şartlarına uygun olması durumunda, kredi kartınıza veya havale ile ödeme yaptıysanız banka hesabınıza 3 iş günü içerisinde ödeme iadesi gerçekleştirilir. Ödeme iade işlemlerinin hesabınıza veya kredi kartınıza yansıması çalıştığınız bankanıza bağlı olarak gecikmeli olabilir. Bu gecikmenin https://bitonbaski.com.tr ile ilgisi olamaz.
Üründe herhangi bir üretim hatası bulunmaması halinde, ürününüz sistemimizde kayıtlı olan adresinize 'Karşı Ödemeli' olarak yeniden gönderilecektir.
Sipariş iptal ve iade ile ilgili tüm taleplerinizi telefon numaramız üzerinden bildirebilirsiniz.
Siparişinizin baskı süreçleri ile ilgili tüm bilgilendirmeler anlık olarak e-posta adresinize yapılır. Siparşiniz Üretime alınmadan önce müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Siparişiniz üretime alındaktan sonra, siparişinizi iptal etme imkanı bulunmamaktadır. Siparişinizin güncel durumunu, "Hesabım" menüsü altında ilgili bölümünlerden takip edebilirsiniz.
Teslimat
Siparişinizde teslimat sırasında kargo da oluşabilecek yırtık, dağınık, ezik veya başka herhangi bir nedenle hasar görmüş paketler için kargo görevlisine tutanak tutturunuz. Kargo şirketi tarafından tutanak tutulmaması halinde hasarlı paketi teslim almadan kargo görevlisine iade ediniz.
Siparişleriniz ile ilgili herhangi bir sorunuz olması durumunda telefondan bizimle irtibata geçebilirsiniz.